Bijna naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Oud - WaarBenJij.nu Bijna naar huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Oud - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

26 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Beste allemaal,

Nog maar 4 dagen op de kalender en dan zit ik in het vliegtuig.

Het weer begint hier slechter te worden veel regen minder zon.
Het wordt hier ook kouder we begonnen met 25 tot soms wel 30 graden.
Nu zitten we op 10 - 15 graden gelukkig is dat in nederland hetzelfde maar dan negatief haha.

Helaas gaat de communicatie tussen Rory en mij niet zo goed helaas is dat van zijn kant.
Vooral de laatste 3 a 4 weken intresseert het hem allemaal blijkbaar niet zoveel meer
Hij is te lui om ze kont op te tillen en komt sommige dagen gewoon niet op het werk.
Als hij komt is het niet voor 10 uur.
Wat hij heeft gedaan behalve een paar kastjes bedraden weet ik niet en de baas net zo min.
Het boot project heb ik helemaal op me genomen want verantwoordelijkheid kon Rory niet aan helaas komt allemaal wel..

Thuis doet hij ook niks en ik kom overal verpakkingen tegen van eetwaren.
Boter, tomatensaus en andere levensmiddelen liggen na gebruik op het aanrecht tot ik ze de volgende zie en opruim. dit vond ik een van de ranzigste dingen.
Gisteravond stond de kookplaat gewoon nog aan toen ik langs de keuken liep voor de wc.
3 keer in de maand afwassen vind hij wel genoeg (afgelopen maand was hij wel "bijna" 2 weken bij een van z'n vrienden hier te logeren maar dan nog.. ) en dan mag ik weer omdat het anders een teringzooi wordt
En dan klagen dat ik het nooit doe.
Opbouwende kritiek hoef je al helemaal niet te proberen want elke negatieve opmerking is te negatief bij meneer.

Als er mensen komen logeren op zijn uitnodiging dan mag ik de zooi daarna opruimen
8 van de 10 keer maakte ik het eten dus daar was ik ook wel een beetje klaar mee dus toen zijn we gewoon voor zich eten gaan maken.

Ik vind het een beetje jammer hij denkt blijkbaar dat z'n mama nog achter hem aanloopt dat is dus echt niet zo ....

Zo dat lucht op.
De stage beviel me voor de rest prima en ik heb echt genoten op het werk.
Hele aardige collega's en een paar mooie feestjes gehad.

Er is aangeboden om daar te komen werken in de vakantie's maar dat zie ik niet echt zitten en heb ik afgewezen.
Wil niet de hele zomer vakantie missen in nederland al de mooie feesten met de vrienden en niet te vergeten het verbouwde vlot van Jochem en Huub

Volgend jaar met de zomer wss nog een weekje hier op vakantie.
Ik kan dan bij een collega blijven logeren en dan kan ik de echte beach party's meemaken het is hier in de zomer zo warm haha.

Afgelopen zaterdag nog een leuk feestje gehad. eten in een restaurant en achteraf nog naar een bar toe geweest.

Na dat was et wel zo'n beetje.

Tot gauw iedereen :D

  • 27 Januari 2010 - 13:29

    Patrick:

    heey man

    ben blij om te horen dat je het evengoed gewoon naar je zin hebt daar.
    wel erg jammer dat rory zo is gaan doen dan komt niet ten goede van jullie gezamelijk tijd en stage daar natuurlijk.
    maar goed nog 4 dagen en dan kom je weer thuis!
    tot snel broer!

    groetuh Patrick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Puerto Real

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2010

2 dagen

26 Januari 2010

Bijna naar huis

02 Januari 2010

Ouders vertrokken

28 December 2009

papa en mammaaaa

09 December 2009

1e maand alweer om
Kevin

Actief sinds 27 Okt. 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 5537

Voorgaande reizen:

05 November 2009 - 30 Januari 2010

Puerto Real

Landen bezocht: