papa en mammaaaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Oud - WaarBenJij.nu papa en mammaaaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Oud - WaarBenJij.nu

papa en mammaaaa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

28 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Hola,

we zijn weer een dagje of wat verder en ik moest het maar weer eens aanvullen van een zeker persoon we noemen geen namen.

Anyway gisterochtend om half 9 de auto in gestapt naar het vliegveld we waren veelste vroeg (flitspalen worden hier niet gebruikt hint*)

vervolgens een drankje gedaan en gewacht op papa en mammaaaaa.

daarna op de huur auto van ze wachten wat een uur duurde.

uiteindelijk richting huis hier gegaan.
mama zag ons huis en kon zichzelf niet inhouden om een grote schoonmaak te doen wat niet zo verassend is.

inmiddels puilt de koelkast uit waarvan ruim 1/4e bier is uiteraard.

vdaag 8 uur dr uit en naar et werk om alles te bestellen voor het project.

11 uur zaten we weer thuis :P

straks even naar de boot om wat maten op te nemen en dan gaan we rondje om in cadiz (mooie stad hier in de buurt) waar ook blauwe stranden schijnen te zijn.

met oudjaar blijven we tot uur of 1 thuis en daarna naar gino toe om te feesten + bier en vuurwerk = win win situatie

Bessos

en gelukkig nieuwjaar vast.