Aankomst, eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Oud - WaarBenJij.nu Aankomst, eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kevin Oud - WaarBenJij.nu

Aankomst, eerste dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

10 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Hola,

We zijn veilig aangekomen en vervolgens naar ons huis gebracht met de auto.

Sinds vandaag hebben we de mogelijkheid om te internetten in onze 23 kamerige villa en 30 dienstdames.

Alles loopt naar wens en de bedrijfsleider is een heel mooi mannetje gister zijn we voorgesteld.

Woensdag ochtend om half 8 moeten we beginnen omdat hij dan pas terug is van zakenreis, omdat we niet betaald krijgen krijgen we waarschijnlijk een project waarin we alles zelf mogen uitzoeken en bepalen.

We werken met stromen tot 20 000A tegen over 16A hier in de meterkast haha.

Ontbijten gebeurt hier voor het werk, middag eten om 3 uur, en avond eten tussen 10 en 11.

De jongste dochter van de baas 17 genaamd Gemma helpt ons met alles zelfs eten halen en dingen regelen als het internet.
We zijn al met haar vrienden te stappen geweest heel gezellig ze zijn erg geintresseert in ons vooral omdat we met 2 man samenwonen normaal wonen de kinderen hier tot hun dertigste thuis.

Het halve dorp is hier werkeloos en de kantine van een bedrijf is in een lokale bar om de hoek
Er werdt mij verteld dat er circa 140 000 barretjes zijn hier (waar over het algemeen een man of 30 in kan)
dat is meer dan in heel het westen van europa.
kantoor personeel werkt van 7 tot 1 en wij waarschijnlijk ook :P

Ik zal proberen deze verslagen bij te houden met een paar updates per week maar ik verwacht 1 tot 2 maal per week.

Hasta Luego,

Kevin Y Rory

• 09 December 2009 - 17:39

Linda:

He flapdrol, beleef je niks daar of zo?????????
    Saai dagboek

• 09 December 2009 - 19:04

Annemieke:

wat een mooie foto van jullie 3en,wie is die rechtse,ik had je niet herkent pap zag het. recepten nodig koopmans.nl